3e dag - Reisverslag uit Vancouver, Canada van koen groeneveld - WaarBenJij.nu 3e dag - Reisverslag uit Vancouver, Canada van koen groeneveld - WaarBenJij.nu

3e dag

Blijf op de hoogte en volg koen

29 April 2014 | Canada, Vancouver

Na een nachtje geslapen te hebben zijn we om half 2 lokale tijd vertrokken met de campers. We zijn eerst een stuk Door vancouver gereden. Toch nog een best drukken stad. Vervolgens zijn we tussen de bergen gekomen. Het zijn geen bergjes maar echte bergen. Nu zitten we even aan het avond eten en gaan zo nog een stukje rijden naar een camping waar we gaan overnachten voor het eerst in de campers.

• 29 April 2014 - 13:19

DJ:

Campers? het lijken wel vrachtwagens...Zal wel een dikke motor inliggen. Een geluk heb je, de benzine is niet zo duur in Canada. Goede reis!
    DJ

• 29 April 2014 - 20:49

Josien:

Hoi koen
    Mooie foto's , ziet er goed uit.Hoe is het weer bij jullie? Volgens Piet zijn ze achter de springerhoeve aan het graven en hadden ze jouw hulp wel kunnen gebruiken.Geniet dus maar lekker van je reis .
    Groetjes P&J

• 01 Mei 2014 - 16:38

Henny:

Ha Koen,
    Hoe is het ermee?
    Manon helpt mij om jou te vinden via internet.
    Ik zag een prachtige foto van je camper, hebben jullie het goed naar je zin?
    Kan je een beetje slapen en kan je lekker eten?
    Hier is alles goed, prachtig weer vandaag.
    Hartelijke groeten Henny.