daagie 7 - Reisverslag uit Ottawa, Canada van koen groeneveld - WaarBenJij.nu daagie 7 - Reisverslag uit Ottawa, Canada van koen groeneveld - WaarBenJij.nu

daagie 7

Door: koengroeneveld

Blijf op de hoogte en volg koen

25 Juni 2012 | Canada, Ottawa

vanmorge uitgeslapen totdat we eruit wedde gahaald om te ontbijten. na het ontbijt hebben we ronddom hous geweest en rond een ur of 2 wezen lunchen. op de trugweg zijn we nog door een natuurgebiet gelopen met schildpadden slangen(en nee geen hoepelslangen voor de genen die het denken).jammer genoeg geen schildpadde gezien maar wel een slang. nadat we dat geaan hebbe zijn we vertrokken naan het huis en hebben we nog een rondje gereden. en verder hebben we niet veel gedaan.

• 25 Juni 2012 - 08:36

Netty:

Koen ik ben jaloers op alles wat je daar meemaakt ik zal alles aan Melis laten zien in de hoop dat hij er ook heen wilt.
    Veel plezier nog en groeten van ons.

• 25 Juni 2012 - 09:17

DJ:

Nog steeds warm?
    Ik ga deze week ook op reis: 2 dagen Drenthe en dan naar onze fabriek in Anklam (vlakbij Polen). Onderweg excursies bij akkerbouwers en een margarinefabriek in Hamburg.
    Hoop dat je nog leuke dagen hebt. geniet! Groet DJ

• 25 Juni 2012 - 14:57

Manon:

Hoi,
    Leuk hoor. Ik zie je donderdag wel weer & ga nu me spullen pakken voor disney!
    Groetes

• 25 Juni 2012 - 16:40

Josien:

Hoi boy
    Lekkere rustdag gehad en voel je je weer fit?
    Ben benieuwd wat jullie volgende aktiviteiten zijn
    De foto's zijn erg mooi Koen , leuk om te zien waar jullie allemaal geweest zijn.
    De weersvoorspelling word hier nu eindelijk een klein beetje beter maar vandaag woei je nog uit je hemd.
    Groetjes uit dubbeldam

• 25 Juni 2012 - 17:39

Wim En Mia En Kids:

Hoi Koen
    Wel een hele belevenis daar in de verte !
    Fijn dat je het zo gezellig hebt !
    Hier is het nog steeds wisselvallig jammergenoeg !!, maar we komen hopelijk steeds dichter bij het mooie weer !
    Geniet nog even van alle indrukken. Na een drukke en gezellige gemeentedag(ruim 300 personen) gaan we
    snel jouw foto's bekijken !
    groetjes Wim en Mia en kids