dag 8 - Reisverslag uit Ottawa, Canada van koen groeneveld - WaarBenJij.nu dag 8 - Reisverslag uit Ottawa, Canada van koen groeneveld - WaarBenJij.nu

dag 8

Door: koengroeneveld

Blijf op de hoogte en volg koen

26 Juni 2012 | Canada, Ottawa

vanmorge ontbeten en rond 10 uur vertrokken om de huur jeep trug te brengen. nadat we dat gedaan hebbe zijn we vertrokken naar het tabak museun(nog saaier dan kweet niet wat). vervolgens even gegeten bij de KFC en door gereden naar een melkvee bedrijf. deze boer gebruikte 2 melk 'lely' robots voor 120 koeien. dit beviel hem heel goed want hij had meer vrije tijd. nadat we daar geweest zijn zijn we naar ze achterbuurman gereden die ook een paar melk robots had. hij was er minder over te spreken want als je er een hoop heb is da kans dat je er snachts uit moet bijna standaart. daarna zijn we weer vertrokken richting huis om wat te gaan eten en was de dag weer voorbij

• 26 Juni 2012 - 11:23

Ma:

Hoi,
    Het einde is in zicht. vind je het jammer? Bij ons is het nu mooi weer. De zon schijnt en de temperatuur is ook hoger dan van het weekend.
    Manon is vannacht om 4 uur vertrokken naar Disney.
    Gr. ma.

• 26 Juni 2012 - 13:46

Henny:

He Koen,
    Jou favoriet is niet het museum lees ik maar ja joh allees wat je ziet en meemaakt is mooi meegenomen .
    Je vader en moeder zijn vandaag kinderloos ,wat zal het stil zijn in huis?

Groet je liefste tante !!!!!!!!!

• 26 Juni 2012 - 17:58

Piet En Josien:

Hoi Koen
    Veel gezien en beleefd he de afgelopen dagen.Over 2 dagen ben je weer thuis , jammer of was het wel lang genoeg?Ben benieuwd wat jullie nog gaan doen
    Groet piet en josien