day 6 - Reisverslag uit Ottawa, Canada van koen groeneveld - WaarBenJij.nu day 6 - Reisverslag uit Ottawa, Canada van koen groeneveld - WaarBenJij.nu

day 6

Door: koengroeneveld

Blijf op de hoogte en volg koen

24 Juni 2012 | Canada, Ottawa

een zeer kort nachje gehad. vanmorge vroeg vertrokken naar een glastuinbouw "bedrijfje" 2.5 a 3 uur rijden. het bedrijf werd begeleid door nederlanders en teelde tomaten en paprika's. nadat we dit bedrijf bezocht hadden zijn we weer richting huis gegaan om te gaan bbq'en. en morge zondag houwen

• 24 Juni 2012 - 08:21

Henny:

Ha Koen ,

Het regent hier al heel de morgen het is zo koud dat de kachel aanslaat .
    Rust vanddag maar lekker uit !

Groet Henny

• 24 Juni 2012 - 08:32

Pa & Ma :

Hoe is het met je verkoudheid.
    Wil je hier ook wat foto's op zetten? Ik heb geen facebook.
    Rust maar lekker uit vandaag en tot morgen.
    gr. Pa & Ma

• 24 Juni 2012 - 10:53

Manon:

Kan ik ook lid worden van die fb? Ik ben nu ook verkouden. T regent hier als een gek, we hebben al (totaal) 40 mm & vannacht tot nu al 10 mm. Is bij jullie wel anders zeker?
    Groetjes Manon.

• 24 Juni 2012 - 13:37

Josien:

Hey Koen
    Versta je me nog wel als je terugkomt of moeten we dan engels met je praten?Je hebt daar al heel wat kilometers afgelegd zeg.Waren het lekkere tomaten of net als thuis?
    See you
    groet josien

• 24 Juni 2012 - 16:31

Josien:

Mooie scherpe foto's hoor koen

• 24 Juni 2012 - 20:55

Coby:

Hoi Koen,

Leuk om te volgen wat je allemaal beleeft in Canada en wat een mooie foto's. Hoop dat je beter weer hebt als wij, hier heeft het zowat de hele dag geregend en is het kil. Geniet er nog maar van !

Groetjes Coby.