2de dag - Reisverslag uit Ottawa, Canada van koen groeneveld - WaarBenJij.nu 2de dag - Reisverslag uit Ottawa, Canada van koen groeneveld - WaarBenJij.nu

2de dag

Door: koengroeneveld

Blijf op de hoogte en volg koen

20 Juni 2012 | Canada, Ottawa

na het ontbijt van vanmorgen zijn we in de auto gestapt om ta gaan winkelen. dit was net z'n soort winkel als crananbroek alleen met iets meer auto spullen en pc etc.. na het winkelen zijn we nog bij een paar auto verhuur/verkoop bedrijven geweest(van ford ka tot ford mustang en van de mustang tot de grootste ford jeep). vervolgens zijn we naar het strand geweest en hebben we gezwommen en op het strand gelege. nu gaan we maar eens slapen (nederlandse tijd 4.45) want morge word een lange dan met veel reizen naar de amish familie en naar de niageria watervallen

• 20 Juni 2012 - 14:21

Annette Van Der Put:

Via face book gereageerd maar lukt nog niet zo. Van de praktijk hebben we ook een face book pagina. Weet nog niet precies hoe het werkt maar we leren snel. Heel veel plezier in Canada. Heb net een mailtje van mama gehad. Veel succes ik blijf je volgen.....

• 20 Juni 2012 - 14:52

Josien:

Hoi Koen
    Ik ben echt jaloers op je zeg.De niagara watervallen zijn zo indrukwekkend , zelfs ruim 30 jaar geleden al.Maak je veel foto's ? Kunnen we als je thuis bent nog wat meer zien.Geniet er maar lekker van joh.want misschien kom je er nooit meer.Is het weer goed?Volgens mij net zoiets als hier.Temperatuur is wel lekker.Veel plezier en probeer zoveel mogelijk te doen wat je leukt vind nu je er bent hoor
    Succes en see you , groetjes josien

• 21 Juni 2012 - 07:10

Wil Elle En Milou:

Heey Koen,

En is de reis goed verlopen?
    Geniet van je studiereis het lijkt mij daar echt geweldig mooi veel plezier daar met z'n allen.

Groetjes Wil Elle en Milou

• 21 Juni 2012 - 12:45

Koen Groeneveld:

@ josien ik probeer zo veel mogelijk foto's te maken!!!

@ wil elle en milou ja de reis is goed gegaan en bijna zonder turbilenties

• 21 Juni 2012 - 12:51

DJ:

He, hoe was je derde dag?
    Groet
    DJ