dag 3 - Reisverslag uit Ottawa, Canada van koen groeneveld - WaarBenJij.nu dag 3 - Reisverslag uit Ottawa, Canada van koen groeneveld - WaarBenJij.nu

dag 3

Door: koengroeneveld

Blijf op de hoogte en volg koen

21 Juni 2012 | Canada, Ottawa

zo het is weer ochtend dus weer ff een verhaaltje schrijven. goster ochtend vroeg ontbeten want we hadden een drukke planing. om 8 uur zijn we vertrokken naar america!! om bij een nederlands paardefokbedrijf te gaan kijken en bij een bizondere stam de amish.toen we bij de grens aankwamen werden we meteen aan de kant gezet en werden we eerst ondervraagt wat we kwamen doen etc. na een uur of wat mochten we door en zijn we naar de paarde farm geweest. dit was een net bedrijf(foto's komen) en daar kwamen we de 1e amish tegen. nadat we daar geweest zijn zijn we bij een amish boerderij, meubelmaker en een melk fabriek geweest. alleen jammer dat de melk fabriek dicht was. het was wel een belefenis hoe alles zo leeft maar zou er niet aan moete denken. hun doen met 2 paarden er 2 weken over om 12ha om te leggen.

vervolgens kwamen we om een uur of 19.00(plaatselijke tijd) aan vij de niagera watervalle. wat een geweld is dat zeg dat water!! mooi iets om te zien(foto's komen) ook hebben we er nog wat gegeten en rond een uur of 10 zijn we weer vertrokken naar ons verblijf waar we rond een uur of half 2 aankwamen(plaatselijke tijd).

• 21 Juni 2012 - 13:48

DJ:

Hoi,
    Dat was idd een lange dag.
    Zonde dat je uur bij de grens moest wachten. Jullie zagen er vast een beetje baldadig uit......terug was zeker geen probleem?
    Benieuwd naar je foto's en je toekomstige belevenissen.
    Groet
    DJ

• 21 Juni 2012 - 14:14

Koen Groeneveld:

@ dj iedereen die niet uit canaa kom of uit ameria wer aan de kant gezet i.v.b. fiesem en omdat we met een oop jongens zijn. ik had en fiesem gekregen tot september

• 21 Juni 2012 - 14:39

DJ:

Ok, ja zonder visum sturen ze je dierct terug naar NL.
    Mocht je bij de Amish foto's maken?

• 21 Juni 2012 - 15:19

Manon:

Hee,
    Bevalt het daar een beetje?
    Doei

• 21 Juni 2012 - 15:40

Koen Groeneveld:

@ dj ja je mog foto's 'smaken maar de mensen mochten niet op de foto omdat da hun geloof is. maar echt veel foto's kon je er niet maken.

@ manon ja een beetje ja:P nee ga best

• 21 Juni 2012 - 17:23

Pa En Ma:

Ik heb gemaaid met de stiga, het ging goed.
    Hoe was het op de paardenfokkerij, heb je nog foto's gemaakt daar? Bij ons regent het op dit moment.

gr. pa en ma.

• 21 Juni 2012 - 18:09

Ma:

Wat gaan jullie morgen doen?
    Het weer is nu heel slecht bij ons onweer en regen.
    Gr. ma

• 21 Juni 2012 - 21:36

Koen Aantjes:

haha de koe maakt melk:) Dat gebeurt niet in een fabriek :)

• 22 Juni 2012 - 02:02

Koen Groeneveld:

@ pa en ma ja een paar maar niet veel. wij hebben hier nu ook een aardigge bui hoeveel mm hebbe jullie?

@ koen aantjes jaja maar dit was een fabriek waar ze melk deden maken:P.