dag 5 - Reisverslag uit Ottawa, Canada van koen groeneveld - WaarBenJij.nu dag 5 - Reisverslag uit Ottawa, Canada van koen groeneveld - WaarBenJij.nu

dag 5

Door: koengroeneveld

Blijf op de hoogte en volg koen

23 Juni 2012 | Canada, Ottawa

gister ochtend zijn we rond een uur of 11 vertrokken opzoek naar een huur jeep voor een paar jongens dat is ze gelukt een ford s 150. inplaats dat we toen naar bergeijk zijn gegaan zijn we vertrokken naar de trekkertrek(3 uur rijden maar:P). ik vond het zeer mooi om een keer mee te maken maar in nedeldand is meer spectakel. dan was dit zomaar een wedstrijtje maar wel leuk om een keer mee te maken(foto's komen). en we waren rond 1 uur(mijn tijd) thuis.

• 23 Juni 2012 - 11:28

Pa & Ma & Manon.:

Fijn dat je het leuk vond. Hier is het mooi weer maar veel wind. Gaan jullie niet meer naar Bergeijk? Wat gaan jullie vandaag doen? Gaan jullie nog naar Jan van Es?
    Groetjes van de Zeedijk.

• 23 Juni 2012 - 14:52

Henny:

He Koen ,
    Is het nog warm bij jullie ?
    Kan je een beetje slapen zo ver van huis .
    Groet Henny

• 23 Juni 2012 - 15:47

Josien:

Ha die Koen
    Je schrijft wel een hoop zeg , we blijven goed op de hoogte zo.Zijn de auto's daar nog steeds zo groot dat je met z'n drieen voorin kan zitten?
    Wat een afstanden moeten jullie afleggen he om ergens te komen.
    Eten jullie onderweg of koken jullie zelf ? (ahum!)
    Maak maar lekker veel foto"s hoor dan beleven wij de reis nog meer met je mee!
    Groeten uit dubbeldam.(Ik ben de keukenkast rose aan het schilderen , niet verder vertellen hoor)
    Josien

• 23 Juni 2012 - 15:52

Dirk:

Hey Koen,

Je kunt daar zeker niets van het voetbal zien? Ik zit het wel allemaal te kijken maar je mist niets hoor.
    Gisteren nog naar de Julianaschool geweest voor het zomerfeest en Ernst ( ik weet niet of je die kent) zat in een vuilnisbak.
    Het weer is hier maar matig, veel wind en weinig zon.

Groetjes dirk.

• 24 Juni 2012 - 00:48

Koen Groeneveld:

@pa en ma... ja hooftwarschijnlijk maandag naar bergeijk en misschien dinsdag naar jan van es(planing verandert nog weleens)

@henny gister was het een extreem warme dag ook voor de canadeese hier. slapen gaat ook best airco om 22 grade.

@josien er is een jonge die heeft een pick up gehuurd daar kan het bij maar bij onze huurauto niet. koken?? wat is dat?? smorgens krijgen wij een ontbijt en verder niets. 9 van de 10 keer zijn we nog onderweg dus dan eten we ergens bij een of andere zaak.

@dirk nee van voetbal zien wij niks. meestal zijn we laat thuis en hier is voetbal niet echt een sport. hier doen ze meer ijshokey enzo. oo mooizo gelijk opslot gedaan en wachten totdat de vuilniswagen kwam?