4de dag - Reisverslag uit Ottawa, Canada van koen groeneveld - WaarBenJij.nu 4de dag - Reisverslag uit Ottawa, Canada van koen groeneveld - WaarBenJij.nu

4de dag

Door: koengroeneveld

Blijf op de hoogte en volg koen

22 Juni 2012 | Canada, Ottawa

vandaag hade we niet zn drukke planning i.v.b. de voorspelde hitte(35 grade) dus hebbe we uitgeslapen tot een uur of 8 en hebben we om 9 uur ontbeten. rond een uur of 12 zijn we vertrokken naar in eerste instantie een meganisatie bedrijf. alleen de planning wijzigde snel toen we een winkel tegen kwamen met qaud's, cross motors etc.. toen we dat gezien hadden zouden we naar het meganisatie bedrijf gaan. alleen nog maar een kilometer verder kwamen we echte dealer tegen een john deere dealer!
toen we buiten alles hadde gezien gingen we binnen in the shop kijken en kwam er gelijk een man naar ons toe waarvan ze ouders uit nederland kwamen. vervolgens kregen we een rondleiding over de wurf en zijn we naar de fam. roos gegaan. dit was een fam. die 12 jaar geleden naar canada zijn ge- emigreerd en hebben daar 2 boerderijen hebben gekocht. door de jaren heen hebben ze er nog een paar bij gekocht voor ze zoon's. zo heeft elke zoon een eigen bedijf.

toen we daar geweest zijn zijn we vertrokken naar turky point om te eten en zijn we later naar het meer van longpoint gegaan om nog even te zwemmen voor de genie die er zin in hebben.

morge gaan we eerst naar de fam. bergeijk en daarna naar de trekkertrek.

• 22 Juni 2012 - 08:22

Ma:

We hadden 17 mm in even tijd, overla stond water op het land. Woensdag zijn de boontjes gezaaid bij den Hoed.Nu hebben we ook weer buien en een harde wind.
    Veel plezier bij de trekkertrek.

Gr. ma

• 22 Juni 2012 - 09:01

Henny:

Ha Jongen ,
    Zo te lezen heb je het goed naar je zin jullie doen veel ,hopelijk is het niet te warm .

Groet Henny

• 22 Juni 2012 - 16:10

Josien En Piet:

Ha die Koen
    Ziet er goed uit allemaal.Je ziet een heleboel maar tegelijkertijd is het ook wel een beetje vakantie.Super hoor dat je deze kans krijgt.Geniet er maar lekker van en wij lezen jaloers wat je allemaal schrijft.Heb je genoeg korte broeken bij je met dat warme weer?
    Veel plezier en leuk dat je elke keer een verslagje maakt , kunnen wij ook meegenieten
    Groet piet en josien

• 22 Juni 2012 - 18:44

DJ:

Bij die JD-dealer heb je zeker wel wat besteld. En dat wordt dan over een week of 4 afgeleverd aan de Zeedijk....... Ik ben benieuwd...., ook naar je volgende reisverslag.
    Groet DJ